• Festival Erostreet
    26 De Maig 19
    finalizat

    Festival Erostreet

    El MEAM acull la quarta edició de EroStreetFestival    

    • El 25 i 26 de maig el festival torna a Barcelona per a demostrar que un altre sexe més lliure, sa i divertit, és possible.
    • És el primer festival eròtic que aposta pel feminisme, la diversitat i l'educació sexual.

    El Museu Europeu d'Art Modern (MEAM) de Barcelona acull, un any més, la quarta edició del EroStreet Festival, una nova edició plena de canvis que posicionen al festival com el més inclusiu, feminista i educacional d'Espanya. Durant els dies 25 i 26 de maig el MEAMreunirà diversos professionals del sector de la sexualitat en un enclavament perfecte per a fer arribar la sexualitat des de l'art i la cultura. Aquest certamen vol convertir-se en una plataforma de referència per als professionals del sector de la sexualitat i en una alternativa a altres salons eròtics, des d'on promoure un nou discurs que naturalitzi el sexe en tota la seva diversitat.

    L'esdeveniment reunirà els millors psicòlegs, sexòlegs i professionals de l'erotisme en un mateix recinte, i debatrà al voltant de pràctiques i corrents sexuals en un espai on poder experimentar el cos a través de tallers sobre hibari, tantra o el tacte conscient a través de la sexualitat. Tot això compaginat amb sessions de taules rodones on s'abordaran temàtiques tan interessants com la família en les relacions no monógamas, els cànons de bellesa o la submissió masculina en el BDSM.

    En aquesta edició, EroStreet Festival aposta per una proposta intergeneracional d'artistes, plantejant així un discurs que s'integra en el programa amb la representació de la sexualitat i la seva diversitat en l'àmbit de les belles arts. Per això, comptarà amb una àrea dedicada a l'art amb l'exposició “Art, alliberador de tots els Eros”, comisariada per Marion de Jong i Julia Pons Burridge. La mostra congrega els millors artistes del món eròtic com Abel Báguena, Adrian Pi, Chica Calamidad, Carmen Frontera, Gairah Praskovia, Núria Romero, Roger Rosell, Glü Wür, Alicia Rihko, Sandra Torralba, Julieta Pereira o Álvaro Castro. A més, també comptarà amb la presència del fotògraf JJRomán.

    Però a més d'aprendre i compartir idees, en els diferents estands dins del EroStreet Festival, també hi haurà un espai per a comprar joguines eròtiques, olis naturals afrodisiacos, literatura o complements per al BDSM. Així mateix, s'habilitarà un espai dedicat al EroTarot, situat en el Experience Corner, un lloc on conèixer la teva sexualitat i les teves fantasies a través de les cartes del tarot de Nuria López.

    Erostreet Festival s'ha consolidat com un dels esdeveniments sobre sexualitat més esperats de Barcelona, atraient tant professionals, com a públic general, reunint-los a tots ells en un ambient de diversió, respecte i elegància.

© 2026 MEAM Museum. All rights reserved.

Aquesta web utilitza cookies, si continues navegant considerem que acceptes el seu ús.      Acceptar | Més Informació