• Paul San Martin | Friday Blues
    05 De Juny 26
    próximament

    Paul San Martin | Friday Blues


    Tickets Prepara la teva Visita

    Paul neix a Sant Sebastià l’any 1979. Titulat superior en piano jazz, la seva gran passió va ser i continua sent el blues. El seu primer contacte amb aquest estil va ser a través dels grups de rhythm & blues britànic dels anys 60. Actua des dels 15 anys i actualment es troba totalment immers en la tradició pianística del blues, dominant estils com l’“stride” o el “boogie woogie”. El 2011 va publicar amb el segell Gaztelupeko Hotsak el seu primer treball en solitari, “Tracks”, un disc a piano i veu.

    Entre les seves influències destaquen músics com Alan Price, Jerry Lee Lewis, Roosevelt Sykes, Memphis Slim, Otis Spann, Sunnyland Slim, Dr John, Professor Longhair o James Booker.

    Al llarg de la seva ja àmplia trajectòria, Paul San Martín ha col·laborat amb artistes de gran rellevància, entre els quals destaquen Nico Wayne Toussaint, Otis Grand, Gerry Hundt, Lluís Coloma, James Armstrong, Ñaco Goñi, Slam Allen, Sax Gordon, Chris Ruest o la llegendària figura del blues Billy Boy Arnold. El 2013 va editar, novament amb Gaztelupeko Hotsak, un treball a piano i veu, “Paul’s Mood”, nova immersió pianística en els diferents estils del blues.

    El 2023 va ser guanyador juntament amb el grup Noa & The Hell Drinkers de l’European Blues Challenge celebrat a Chorzów (Polònia).

    Paul ve directament de Sant Sebastià per delectar el públic del MEAM.

    Blues & Boogie amb PAUL SAN MARTÍN

    • PAUL SAN MARTÍN, piano, veu

    FAQS

    • Totes les entrades inclouen accés a les exposicions, al concert i una cervesa. Has d'assistir entre les 17h i les 17:50h!
    • Les localitats tenen un número assignat segons l'ordre de les reserves. No serà possible fer cap canvi de localització una vegada assignats els seients.
    • L'accés a la sala del concert es realitzarà de 17.40 a 18.55. Una vegada iniciat el concert no es podrà accedir a la sala.
    • L'exposició s'ha de visitar abans del concert. Recomanem arribar cap a les 17h.
    • El recorregut a les exposicions té una durada aproximada de 45 minuts.
    • No es necessari imprimir el ticket.
    • El museu es reserva el dret d'anul·lar la reserva no pagada 5 minuts abans d'iniciar el concert. Per això, recomanem presentar-se a taquilles amb una antelació de 30 minuts.
    • En el cas de les entrades comprades amb antelació: passades les 18:00 h no serà possible optar a un reemborsament. Si l'usuari de les entrades no ha comunicat, abans del concert, la demora o impossibilitat d'assitencia: aquestes podrán ser assignades a un altre usuari a partir de les 18:00h.
Aquest event s’emmarca dintre de
Friday Blues

Friday Blues

Concerts

Saber Més