• Clavell del balcó, la poesia en la música | Saturday Classics
    19 De Set. 26
    próximament

    Clavell del balcó, la poesia en la música | Saturday Classics


    Tickets Prepara la teva Visita

    La poesia i la música des de temps immemorables han anat de la mà entrellaçant vincles i comportant-se com dos rius que coincideixen al mateix mar, aquell mar de l'expressió, els sentiments, les passions. Poesia i música, essències de l'ésser humà que floreixen en el més profund de l'ésser, com clavells que treuen el cap per un balcó.

    • Artistes: Anna Belen Gómez, soprano. Raúl Sandin Bañuelos, Guitarra.
    • Obres de: Granados, Morera, Tosti, Torrents, De Larrocha, etc.

     

    PREGUNTES FREQÜENTS (FAQS):

    • Totes les entrades inclouen accés tant a les exposicions com al concert.

    • Les localitats s’assignen per ordre de reserva. No es podrà fer cap canvi un cop assignats els seients.

    • L’accés a la sala del concert serà entre les 17.50 i les 18.00. Un cop iniciat el concert, no es permetrà l’entrada.

    • L’exposició es pot visitar abans o després del concert. Tingueu en compte que el museu tanca a les 20.00.

    • El recorregut per les exposicions té una durada aproximada de 45 minuts.

    • N’hi ha prou amb mostrar l’entrada o la reserva al mòbil; no cal imprimir-la.

    • El museu es reserva el dret d’anul·lar la reserva no pagada 5 minuts abans de l’inici del concert. Per això, es recomana arribar a taquilla 30 minuts abans.

    • En el cas d’entrades comprades anticipadament: a partir de les 18.00 no es podrà demanar cap reemborsament. Si l’usuari no ha comunicat abans del concert que arribarà tard o que no podrà assistir-hi, l’entrada podrà ser assignada a un altre visitant a partir de les 18.00.

Aquest event s’emmarca dintre de
Saturday Classics

Saturday Classics

Concerts

Saber Més