• Maximum Blues Duo | Friday Blues
    24 De Jul. 26
    próximament

    Maximum Blues Duo | Friday Blues


    Tickets Prepara la teva Visita

    Julio Lobos és teclista, cantant, compositor, intèrpret, arranjador i productor musical. Des de 1978, ha estat membre o ha col·laborat amb la Carey Bell Blues Band, Manu Chao, Boney M, Afrika Bambaata, P.P. Arnold, Lluís Llach, Los Rebeldes, Sopa de Cabra i Big Mama & The Blues Messengers, entre més de 200 grups i una extensa discografia. Ha compartit escenari en bandes o en sessions de 'jam' amb Jimmy Page, Raimundo Amador, Gary Grainger, Gregory K. Grainger, Bruce Dickinson, John McEnroe, Julian Vaughn, Javier Mas, Raynald Colom, Carles Benavent, Fermin Muguruza i Lluís Coloma, entre d'altres, i ha actuat en més de 4.400 concerts a 39 països.

    Professor al Taller de Músics de Barcelona (Departament de Rock), ha desenvolupat un projecte d'educació musical per a escoles, a més de dirigir els Afro-American Music Workshops a Altafulla, adreçats a teclistes.
    El 2015 va gravar un àlbum en solitari durant un concert en directe a la sala principal del MEAM.
    Un artista ple d'energia, dedicació i emoció que, en cada concert, comunica i comparteix la seva passió per la música amb tot el públic.

    Leo Cayuela, per la seva banda, va néixer a Barcelona i va créixer a Caracas. Després de vint anys d'absència, torna a la seva ciutat natal. Es dedica al blues i, en particular, construeix les seves pròpies 'cigar box guitars'. Tocant aquests instruments inusuals, domina estils com el Piedmont, el bottleneck slide i el country blues, entre d'altres. Ha publicat diversos àlbums, incloent-hi 'Blues In The Box' i el seu últim àlbum acústic, publicat sota el seu propi nom, titulat 'Déjala Caer'.

    Per a aquesta ocasió especial, i sense establir precedents, els dos músics uneixen forces per oferir un concert de blues autèntic i exclusiu que de ben segur perdurarà en la memòria del públic durant molt de temps.

    • Julio Lobos, piano, voz.
    • Leo Cayuela, guitarra, voz

    FAQS

    • Totes les entrades inclouen accés a les exposicions, al concert i una cervesa. Has d'assistir entre les 17h i les 17:50h!
    • Les localitats tenen un número assignat segons l'ordre de les reserves. No serà possible fer cap canvi de localització una vegada assignats els seients.
    • L'accés a la sala del concert es realitzarà de 17.40 a 18.55. Una vegada iniciat el concert no es podrà accedir a la sala.
    • L'exposició s'ha de visitar abans del concert. Recomanem arribar cap a les 17h.
    • El recorregut a les exposicions té una durada aproximada de 45 minuts.
    • No es necessari imprimir el ticket.
    • El museu es reserva el dret d'anul·lar la reserva no pagada 5 minuts abans d'iniciar el concert. Per això, recomanem presentar-se a taquilles amb una antelació de 30 minuts.
    • En el cas de les entrades comprades amb antelació: passades les 18:00 h no serà possible optar a un reemborsament. Si l'usuari de les entrades no ha comunicat, abans del concert, la demora o impossibilitat d'assitencia: aquestes podrán ser assignades a un altre usuari a partir de les 18:00h.
Aquest event s’emmarca dintre de
Friday Blues

Friday Blues

Concerts

Saber Més