-
16 De Maig 26próximamentLa Nit dels Museus 2026 | 21h
El pròxim 16 de maig, el MEAM s'uneix a la gran festa de la cultura en una nova edició de La Nit dels Museus. Et convidem a creuar l’umbral del Palau Gomis per viure una nit on l’art figuratiu contemporani dialoga amb el silenci i la llum de la nit barcelonina.
L'Exposició: "Realism 26. Figura i Temps"
Durant la teva visita, tindràs el privilegi de recórrer la nostra exposició estrella: Realism 26. En un món marcat per la immediatesa, aquesta col·lecció és un manifest de resistència. A través de dibuixos, pintures i escultures, explorem dos eixos universals: el temps i la figura.
Reserva la teva entrada (Aforament limitat)
Per garantir que cada visitant pugui gaudir de l'exposició sense presses i en una atmosfera d'introspecció, l'accés s'organitzarà mitjançant franges horàries amb aforament limitat (300 persones per hora).
Important: no es reserva l’accés dins de la franja més enllà de la capacitat disponible, de manera que l’entrada es concedirà per ordre d’arribada fins a completar l’aforament. Per aquest motiu, et recomanem arribar amb almenys 10 minuts d’antelació per facilitar l’accés i assegurar la teva entrada dins de la franja reservada.
L'entrada és gratuïta, però és imprescindible realitzar la reserva prèvia clicant a «Tickets» de la teva franja horària:
-
Franja 1: 19:00h – 20:00h
-
Franja 2: 20:00h – 21:00h
-
Franja 3: 21:00h – 22:00h
-
Franja 4: 22:00h – 23:00h
-
Franja 5: 23:00h – 00:00h
-
Franja 6: 00:00h – 01:00h
-

