• Clàssics de pel·lícula | Saturday Classics
    09 De Maig 26
    próximament

    Clàssics de pel·lícula | Saturday Classics


    Tickets Prepara la teva Visita

    Més enllà del seu espectacular fons de pintura figurativa contemporània, el Museu Europeu d’Art Modern (MEAM) organitza una àmplia varietat d’activitats i iniciatives. Una d’aquestes és el cicle de música clàssica, que té lloc cada dissabte a la tarda.


    En aquesta ocasió comptarem amb els artistes:

    • Romina Krieger, veu.
    • Sergey Maiboroda, violí. 
    • Graham Lister, piano
       

    OBRES DE: Música de cinema


    DESCRIPCIÓ:

    De la gran pantalla al Museu MEAM: retrem homenatge als grans clàssics de la música cinematogràfica. Una vetllada per deixar-se portar pel so clàssic de Hollywood i rememorar algunes de les pel·lícules que han quedat gravades a la memòria de diverses generacions. Des de La llista de Schindler fins a El mag d’Oz, passant pels grans clàssics de Morricone, Zimmer, Piazzolla, entre d’altres. Grans obres interpretades per la veu de la soprano Romina Krieger, el pianista Graham Lister i el violinista Sergey Maiboroda.

     

    PREGUNTES FREQÜENTS (FAQS):

    • Totes les entrades inclouen accés tant a les exposicions com al concert.

    • Si les entrades estan exhaurides a la web, es poden adquirir a la taquilla del museu segons disponibilitat d’aforament. En aquest cas, es recomana reservar amb antelació trucant al 933195693 o enviant un correu a taquillas@meam.es

    • Les localitats s’assignen per ordre de reserva. No es podrà fer cap canvi un cop assignats els seients.

    • L’accés a la sala del concert serà entre les 17.50 i les 18.00. Un cop iniciat el concert, no es permetrà l’entrada.

    • L’exposició es pot visitar abans o després del concert. Tingueu en compte que el museu tanca a les 20.00.

    • El recorregut per les exposicions té una durada aproximada de 45 minuts.

    • N’hi ha prou amb mostrar l’entrada o la reserva al mòbil; no cal imprimir-la.

    • El museu es reserva el dret d’anul·lar la reserva no pagada 5 minuts abans de l’inici del concert. Per això, es recomana arribar a taquilla 30 minuts abans.

    • En el cas d’entrades comprades anticipadament: a partir de les 18.00 no es podrà demanar cap reemborsament. Si l’usuari no ha comunicat abans del concert que arribarà tard o que no podrà assistir-hi, l’entrada podrà ser assignada a un altre visitant a partir de les 18.05.

Aquest event s’emmarca dintre de
Saturday Classics

Saturday Classics

Concerts

Saber Més