-
10 De Gen. 26próximamentHoritzons de Corda | Saturday Classics
Més enllà del seu espectacular fons de pintura figurativa contemporània, el Museu Europeu d’Art Modern (MEAM) organitza una àmplia varietat d’activitats i iniciatives. Una d’aquestes és el cicle de música clàssica, que té lloc cada dissabte a la tarda.
En aquesta ocasió comptarem amb els artistes:
Cuarteto Euterpe
- Claudio Ordóñez – Violí.
- Júlia Pujol – Oboè.
- Aitor Canales – Viola.
- Eduard Marias - Violoncel
PROGRAMA:
- Vistes al Mar - E. Toldrà
- Cuarteto no. 12 en Fa M, I. Allegro ma non troppo
- Cuarteto per a oboè K. 370
- Phantasy quartet Op.2 - B. Britten
DESCRIPCIÓ:
Imagineu un quartet de corda en què una de les veus decideix respirar. En substituir un violí per un oboè, la música deixa de ser un monòleg de cordes per convertir-se en un idil·li entre el vent i la fusta. És una formació que respira, que canta i que ens ofereix una paleta de colors molt més rica i contrastada.
Acompanyeu-nos en aquest viatge sonor.
PREGUNTES FREQÜENTS (FAQS):
-
Totes les entrades inclouen accés tant a les exposicions com al concert.
-
Si les entrades estan exhaurides a la web, es poden adquirir a la taquilla del museu segons disponibilitat d’aforament. En aquest cas, es recomana reservar amb antelació trucant al 933195693 o enviant un correu a taquillas@meam.es
-
Les localitats s’assignen per ordre de reserva. No es podrà fer cap canvi un cop assignats els seients.
-
L’accés a la sala del concert serà entre les 17.50 i les 18.00. Un cop iniciat el concert, no es permetrà l’entrada.
-
L’exposició es pot visitar abans o després del concert. Tingueu en compte que el museu tanca a les 20.00.
-
El recorregut per les exposicions té una durada aproximada de 45 minuts.
-
N’hi ha prou amb mostrar l’entrada o la reserva al mòbil; no cal imprimir-la.
-
El museu es reserva el dret d’anul·lar la reserva no pagada 5 minuts abans de l’inici del concert. Per això, es recomana arribar a taquilla 30 minuts abans.
-
En el cas d’entrades comprades anticipadament: a partir de les 18.00 no es podrà demanar cap reemborsament. Si l’usuari no ha comunicat abans del concert que arribarà tard o que no podrà assistir-hi, l’entrada podrà ser assignada a un altre visitant a partir de les 18.05.

