• Gabriel Selvage | Sunday Sounds
    09 De Nov. 25
    próximament

    Gabriel Selvage | Sunday Sounds


    Tickets Prepara la teva Visita

    Més enllà del seu espectacular fons de pintura figurativa contemporània, el MEAM programa un gran nombre d'activitats i iniciatives.

    Convidem el públic a submergir-se en un viatge sonor únic, on, com és habitual al MEAM, la música s'entrellaça amb l'art i la història.

    Alguns diumenges a les 18:00 h, el museu obrirà les portes per oferir una experiència cultural completa, on el públic podrà gaudir d'un concert exclusiu i explorar les nostres exposicions. Aquesta iniciativa cerca apropar la música en viu a tots els públics, fomentant la diversitat artística en un entorn únic.

    Aquest cicle es planteja com un recorregut per diferents tradicions musicals, representant els sons que han definit cultures i èpoques. Cada concert serà una finestra a un univers sonor diferent connectant la música amb el context històric i artístic del museu. La proposta és celebrar la riquesa dels estils musicals i la capacitat d'evocar emocions i relats de diferents èpoques i llocs.

    Més enllà del seu espectacular fons de pintura figurativa contemporània, el Museu Europeu d'Art Modern (MEAM) programa un gran nombre d'activitats i iniciatives. 

    En aquesta ocasió comptarem amb els artistes: 

    •   Gabriel Selvage, guitarra. 

    DESCRIPCIÓ: 

    Amb més de 20 anys de música, Gabriel Selvage porta la música del sud del Brasil, que es barreja amb la música argentina, uruguaiana i de tota Llatinoamèrica. Un concert ple d’emoció i energia.

    PROGRAMA:

     

    1 - Guitarra (Federico Garcia Lorca) / O Precursor das Águas (Gabriel Selvage)

    2 - Destino de Luz (Gabriel Selvage) / Meu Pago (Moacir Rosing)

    3 - Pro Lucio (Gabriel Selvage)

    4 - Opinando (Gabriel Selvage) / Canto dos Livres (Cenair Maicá)

    5 - Ranchinho (Gabriel Selvage / Gilberto Lamaison)

    6 - Sufoco (Gabriel Selvage)

    7 - Seu Cristal (Gabriel Selvage)

    8 - Bonillando (Gabriel Selvage)

    9 - Potro Sem Dono (Paulo Portela Fagundes)

    Bis 

    Canção pra Oxum (Gabriel Selvage / Rafael Schimidt)

    Pra Poder Vencer Distância (Gabriel Selvage)

    FAQS

    • Totes les entrades inclouen accés a les exposicions i al concert.
    • Si ja no hi ha entrades disponibles en la web, poden adquirir-se en la taquilla del museu depenent de la disponibilitat de l'aforament. En aquest cas, és preferible reservar amb antelació mitjançant trucada telefònica al 933195693 o enviant un email a taquillas@meam.es
    • Les localitats tenen un número assignat segons l'ordre de les reserves. No serà possible fer cap canvi de localització una vegada assignats els seients.
    • L'accés a la sala del concert es realitzarà de 17.50 a 18.00. Una vegada iniciat el concert no es podrà accedir a la sala.
    • L'exposició es pot visitar tant abans com després del concert, tenint en compte que l'horari de tancament del museu és a les 20.00.
    • El recorregut a les exposicions té una durada aproximada de 45 minuts.
    • Serà suficient amb tenir el bo o reserva en el mòbil i no imprimir-lo.
    • El museu es reserva el dret d'anul·lar la reserva no pagada 5 minuts abans d'iniciar el concert. Per això, recomanem presentar-se a taquilles amb una antelació de 30 minuts.
    • En el cas de les entrades comprades amb antelació: passades les 18:00 h no serà possible optar a un reemborsament. Si l'usuari de les entrades no ha comunicat, abans del concert, la demora o impossibilitat d'assitencia: aquestes podrán ser assignades a un altre usuari a partir de les 18:05h.
Aquest event s’emmarca dintre de
Sunday Sounds

Sunday Sounds

Nou cicle

Saber Més