• BERTA B-BOOP & THE TROUPE | Friday's Blues
    16 De Maig 25
    próximament

    BERTA B-BOOP & THE TROUPE | Friday's Blues


    Tickets Prepara la teva Visita

    ¡Una nova veu arriba al circuit del rhythm and blues de la ciutat!

    Berta B-Boop (Berta Pons) revisita tant clàssics com joyas escondides
    de la música soul, blues i jazz es veuen amb la seva veu sensual i enèrgica.

    Per dur a terme a cabo està tarea s'alia amb The Troupe, en aquesta ocasió amb un dúo de músics experimentats com a son César Canut i Angelo Dalmasso, sospechosos habituals de l'escena blusera estatal i europea en grups com A Contra Blues, Rambalaya, la Barcelona Big Blues Band o Txus Blues.

    Una combinació explosiva que promet diversió i musicalitat a raudales.


    Soul, blues i rhythm & blues amb BERTA B-BOOP & THE TROUPE

    • Berta B-Boop, veu.
    • César Canut, guitarra.
    • Angelo Dalmasso, piano

    FAQS

    • Totes les entrades inclouen accés a les exposicions, al concert i una cervesa. Has d'assistir entre les 17h i les 17:50h!
    • No està permès l'accés amb begudes a la sala del concert.
    • Si ja no hi ha entrades disponibles en la web, poden adquirir-se en la taquilla del museu depenent de la disponibilitat de l'aforament. En aquest cas, és preferible reservar amb antelació mitjançant trucada telefònica al 933195693 o enviant un email a taquillas@meam.es
    • Les localitats tenen un número assignat segons l'ordre de les reserves. No serà possible fer cap canvi de localització una vegada assignats els seients.
    • L'accés a la sala del concert es realitzarà de 17.50 a 18.00. Una vegada iniciat el concert no es podrà accedir a la sala.
    • L'exposició es pot visitar tant abans com després del concert, tenint en compte que l'horari de tancament del museu és a les 20.00.
    • El recorregut a les exposicions té una durada aproximada de 45 minuts.
    • Serà suficient amb tenir el bo o reserva en el mòbil i no imprimir-lo.
    • El museu es reserva el dret d'anul·lar la reserva no pagada 5 minuts abans d'iniciar el concert. Per això, recomanem presentar-se a taquilles amb una antelació de 30 minuts.
    • En el cas de les entrades comprades amb antelació: passades les 18:00 h no serà possible optar a un reemborsament. Si l'usuari de les entrades no ha comunicat, abans del concert, la demora o impossibilitat d'assitencia: aquestes podrán ser assignades a un altre usuari a partir de les 18:05h.
Aquest event s’emmarca dintre de
Friday Blues

Friday Blues

Concerts

Saber Més