• EMMA FERNÁNDEZ & PAUL SAN MARTIN | Friday's Blues
    15 De Nov. 24
    finalizat

    EMMA FERNÁNDEZ & PAUL SAN MARTIN | Friday's Blues

    Emma Fernandez és un pianista, cantant i director musical instal·lat a Barcelona amb una trajectòria molt intensa dalt dels escenaris on, precisament, demostra que és pur espectacle i no deixa indiferent a ningú.

    El seu primer projecte “Lewis Enma & The Bcn Fireballs”, on rendia tribut a Jerry Lee Lewis, va ser un èxit en directo, on la posada en escena i la interpretació musical i gestual dels clàssics dels anys 50 el van portar a realitzar més de 150 concerts durant cada any en el qual aquest espectacle ha estat en actiu.  

    Swing, blues, rock & roll, rhythm & blues i jazz tradicional es donen la mà per plasmar algunes de les influències que ha atesorat al llarg de la seva fructífera carrera. 
     

    Paul San Martín neix a San Sebastián al 1979. Titulat superior en piano jazz, la seva gran passió és el blues. El seu primer contacte amb aquest estil va ser a través dels grups de rhythm & blues britànics dels anys 60. Porta actuant des dels 15 anys i actualment es troba totalment immers en la tradició pianística del blues, dominant estils com l' “stride” o el “boogie woogie”. Al 2011 va publicar amb el segell Gaztelupeko Hotsak el seu primer treball en solitari, “Tracks”, un disc a piano i veu.

    Entre les seves influències destaquen la de músics com Alan Price, Jerry Lee Lewis, Roosevelt Sykes, Memphis Slim, Otis Spann, Sunnyland Slim, Dr John, Professor Longhair o James Booker

    Al 2023 va ser guanyador, junt amb el grup Noa & The Hell Drinkers de l' European Blues Challenge celebrat a Chorzów (Polònia).

    Paul ve directament des de Sant Sebastián per participar en el cicle Fridays Blues & Boogie Woogie piano meeting del MEAM.

    Fridays Blues & Boogie-Woogie Piano Meeting amb: EMMA FERNÁNDEZ & PAUL SAN MARTIN

    • Emma Fernández, piano, veu.
    • Paul San Martín, piano, veu.

    FAQS

    • Totes les entrades inclouen accés a les exposicions, al concert i una cervesa, cortesia d'Estrella Damm. Has d'assistir entre les 17h i les 17:50h per a prendre't el teu Damm!
    • No està permès l'accés amb begudes a la sala del concert.
    • Si ja no hi ha entrades disponibles en la web, poden adquirir-se en la taquilla del museu depenent de la disponibilitat de l'aforament. En aquest cas, és preferible reservar amb antelació mitjançant trucada telefònica al 933195693 o enviant un email a taquillas@meam.es
    • Les localitats tenen un número assignat segons l'ordre de les reserves. No serà possible fer cap canvi de localització una vegada assignats els seients.
    • L'accés a la sala del concert es realitzarà de 17.50 a 18.00. Una vegada iniciat el concert no es podrà accedir a la sala.
    • L'exposició es pot visitar tant abans com després del concert, tenint en compte que l'horari de tancament del museu és a les 20.00.
    • El recorregut a les exposicions té una durada aproximada de 45 minuts.
    • Serà suficient amb tenir el bo o reserva en el mòbil i no imprimir-lo.
    • El museu es reserva el dret d'anul·lar la reserva no pagada 5 minuts abans d'iniciar el concert. Per això, recomanem presentar-se a taquilles amb una antelació de 30 minuts.
    • En el cas de les entrades comprades amb antelació: passades les 18:00 h no serà possible optar a un reemborsament. Si l'usuari de les entrades no ha comunicat, abans del concert, la demora o impossibilitat d'assitencia: aquestes podrán ser assignades a un altre usuari a partir de les 18:05h.
Aquest event s’emmarca dintre de
Friday Blues

Friday Blues

Concerts

Saber Més