-
06 De Maig 23finalizatPure Romance : Autors romàntics europeus del XIX i XX | SATURDAY CLASSICS
Més enllà del seu espectacular fons de pintura figurativa contemporània, el Museu Europeu d’Art Modern (MEAM) programa un gran nombre d’activitats i iniciatives. Una d’elles és el cicle de música clàssica que programa cada dissabte a la tarda, en acabar el concert brindarem amb una copa de cava cortesia del MEAM.
En aquesta ocasió comptarem amb els artistes: Trio Avec Plaisir
- Yayoi Kagoshima, violí.
- Nuria Sleiva, piano.
- Kimhïyo Nakako, soprano.
OBRES DE: R.Korsakov, C.Saint-Saëns, R.Strauss, A.Dvorak...
PROGRAMA:
PRIMERA PART
- Morgen. Richard Strauss (1864-1949)
- La serenata. Gaetano Braga (1829-1907)
- Légende op.17. Henryk Wieniawski (1837-1880) -duo violí i piano-
- Violons sur le soir. Camille Saint-Saëns (1835-1921)
SEGONA PART:
- Cançó de la Lluna. Antonín Dvo?ák (1841-1904) -duo Soprano i piano-
- El Rossinyol i la Rosa. Nikolai Rimski-Kórsakov (1844-1908)
- Cançó que em va ensenyar la meva mare. Antonín Dvo?ák
- 4 poemes de Tagore op. 68. Mikhaïl Ippolítov-Ivanov (1859-1935)
FAQS
- Totes les entrades inclouen accés a les exposicions i al concert.
- Si ja no hi ha entrades disponibles en la web, poden adquirir-se en la taquilla del museu depenent de la disponibilitat de l'aforament. En aquest cas, és preferible reservar amb antelació mitjançant trucada telefònica al 933195693 o enviant un email a taquillas@meam.es
- Les localitats tenen un número assignat segons l'ordre de les reserves. No serà possible fer cap canvi de localització una vegada assignats els seients.
- L'accés a la sala del concert es realitzarà de 17.50 a 18.00. Una vegada iniciat el concert no es podrà accedir a la sala.
- L'exposició es pot visitar tant abans com després del concert, tenint en compte que l'horari de tancament del museu és a les 20.00.
- El recorregut a les exposicions té una durada aproximada de 45 minuts.
- Serà suficient amb tenir el bo o reserva en el mòbil i no imprimir-lo.
- El museu es reserva el dret d'anul·lar la reserva no pagada 5 minuts abans d'iniciar el concert. Per això, recomanem presentar-se a taquilles amb una antelació de 30 minuts.
- En el cas de les entrades comprades amb antelació: passades les 18:00 h no serà possible optar a un reemborsament. Si l'usuari de les entrades no ha comunicat, abans del concert, la demora o impossibilitat d'assitencia: aquestes podrán ser assignades a un altre usuari a partir de les 18:05h.

