-
14 De Febr. 26próximamentShow Còmic Interactiu Zarzuela Viva | Saturday Classics
Més enllà del seu espectacular fons de pintura figurativa contemporània, el Museu Europeu d’Art Modern (MEAM) organitza una àmplia varietat d’activitats i iniciatives. Una d’aquestes és el cicle de música clàssica, que té lloc cada dissabte a la tarda.
En aquesta ocasió comptarem amb els artistes:
- Ángela Lorite, mezzosoprano.
- Juli Rodríguez, pianista.
OBRES DE: Sarsuela
DESCRIPCIÓ:
Angela Lorite acompanyada del pianista Juli Rodriguez, obren un món nou i sorprenent amb aquest Show Còmic i Interactiu, amb molt de ritme i de gran qualitat. Basat en “joies musicals de la sarsuela”, interpretant de manera molt especial les romances més belles, còmiques, picants i seductores, on el públic és protagonista actiu. El bon humor, l'elegància, la qualitat vocal i musical són primordials i protagonistes d'aquest xou d'acció i diversió!
PREGUNTES FREQÜENTS (FAQS):
-
Totes les entrades inclouen accés tant a les exposicions com al concert.
-
Si les entrades estan exhaurides a la web, es poden adquirir a la taquilla del museu segons disponibilitat d’aforament. En aquest cas, es recomana reservar amb antelació trucant al 933195693 o enviant un correu a taquillas@meam.es
-
Les localitats s’assignen per ordre de reserva. No es podrà fer cap canvi un cop assignats els seients.
-
L’accés a la sala del concert serà entre les 17.50 i les 18.00. Un cop iniciat el concert, no es permetrà l’entrada.
-
L’exposició es pot visitar abans o després del concert. Tingueu en compte que el museu tanca a les 20.00.
-
El recorregut per les exposicions té una durada aproximada de 45 minuts.
-
N’hi ha prou amb mostrar l’entrada o la reserva al mòbil; no cal imprimir-la.
-
El museu es reserva el dret d’anul·lar la reserva no pagada 5 minuts abans de l’inici del concert. Per això, es recomana arribar a taquilla 30 minuts abans.
-
En el cas d’entrades comprades anticipadament: a partir de les 18.00 no es podrà demanar cap reemborsament. Si l’usuari no ha comunicat abans del concert que arribarà tard o que no podrà assistir-hi, l’entrada podrà ser assignada a un altre visitant a partir de les 18.05.

