• Bolero, t'estimo | Saturday Classics
    29 De Nov. 25
    próximament

    Bolero, t'estimo | Saturday Classics


    Tickets Prepara la teva Visita

    Més enllà del seu espectacular fons de pintura figurativa contemporània, el Museu Europeu d’Art Modern (MEAM) organitza una àmplia varietat d’activitats i iniciatives. Una d’aquestes és el cicle de música clàssica, que té lloc cada dissabte a la tarda.


    Descripció:
    Recital per a veu i guitarra que recull alguns dels boleros més entranyables, a més d’alguna joia del repertori de música clàssica, connectats per una trama amorosa i, paral·lelament, per descripcions divulgatives del que s’interpreta. Una bombolla de nostàlgia tendra i agredolça, amb la càlida sonoritat de la veu lírica i la guitarra clàssica tan properes que arriben directament al cor.

    Artistes:
    Gisela Villamayor, veu
    Simón Felipe Reyes, guitarra

    Repertori:

    • Algo contigo, de Chico Navarro
    • Piel canela, de Bobby Capó amb La Sonora Matancera
    • Bésame mucho, de Consuelo Velázquez
    • Dos gardenias, d’Isolina Carrillo
    • Bachiana brasilera, d’Héctor Villa-Lobos
    • Contigo en la distancia, de César Portillo de la Luz
    • Tres palabras, d’Osvaldo Farrés
    • Sabor a mí, d’Álvaro Carrillo
    • Quizás, quizás, quizás, d’Osvaldo Farrés
    • Un poco más, d’Álvaro Carrillo
    • Historia de un amor, de Carlos Eleta Almarán
    • Contigo aprendí, d’Armando Manzanero
    • Demasiado tarde, de Roberto Cantoral
    • Lágrimas negras, de Miguel Matamoros

    PREGUNTES FREQÜENTS (FAQS):

    • Totes les entrades inclouen accés tant a les exposicions com al concert.

    • Si les entrades estan exhaurides a la web, es poden adquirir a la taquilla del museu segons disponibilitat d’aforament. En aquest cas, es recomana reservar amb antelació trucant al 933195693 o enviant un correu a taquillas@meam.es

    • Les localitats s’assignen per ordre de reserva. No es podrà fer cap canvi un cop assignats els seients.

    • L’accés a la sala del concert serà entre les 17.50 i les 18.00. Un cop iniciat el concert, no es permetrà l’entrada.

    • L’exposició es pot visitar abans o després del concert. Tingueu en compte que el museu tanca a les 20.00.

    • El recorregut per les exposicions té una durada aproximada de 45 minuts.

    • N’hi ha prou amb mostrar l’entrada o la reserva al mòbil; no cal imprimir-la.

    • El museu es reserva el dret d’anul·lar la reserva no pagada 5 minuts abans de l’inici del concert. Per això, es recomana arribar a taquilla 30 minuts abans.

    • En el cas d’entrades comprades anticipadament: a partir de les 18.00 no es podrà demanar cap reemborsament. Si l’usuari no ha comunicat abans del concert que arribarà tard o que no podrà assistir-hi, l’entrada podrà ser assignada a un altre visitant a partir de les 18.05.

Aquest event s’emmarca dintre de
Saturday Classics

Saturday Classics

Concerts

Saber Més